بازرسان آسیایی امکانات تیم دورودی در کرج را پسندیدند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 2322
بازدید کل : 60183
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

لیگ برتر - ناظران آسیایی در ماراتنی سخت و خسته کننده ، روز پنجشنبه از سه باشگاه صبای قم ، گهر دورود و پیکان تهران بازدید کردند.


به گزارش خبرآنلاین ؛ گروه 5 نفره بازرسان آسیایی که برای امتیاز دهی به تیم های لیگ برتری به سر می برند ، عصر دیروز پس از ساعت ها ماندن در ترافیک اتوبان های تهران- قم و تهران – کرج ، به ساختمان مدیریت باشگاه گهر دورود رسیدند. تیمی که این روزها خانه به دوش لیگ برتر لقب گرفته و به دلیل بدقولی مقامات استانی و شهری هنوز نه ورزشگاهش آماده شده و نه ساختمان مدیریتی در استانش دارد. این تیم البته برای معرفی به نمایندگان آسیایی باید تیمی کرجی معرفی می شد . در میان فراموشی تیم از سوی نهادهای متولی انگار خود لرستانی ها تصمیم به حمایت از این تیم گرفته اند و شرکت پرشین گهر کرج در مقام اسپانسر دوم تیم ، تمام امکانات لازم برای باشگاه را در اختیار مسئولان تیم قرار داده بود. دفتری مجلل برای میزبانی از نمایندگان فوتبال آسیا. گروه با سرپرستی ، استوارت ملزیایی مسئول بخش توسعه فوتسال آسیا برگزار شد. نمایندگان آسیایی پیش از هر چیز توضیح دادند که آنچه از سوی تیم های ایرانی ارائه می شود ، سهمیه تیم های ایران در لیگ قهرمانان را مشخص می کند. آنها تاکید داشتند بیش از تجهیزات ، برای شان برنامه های توسعه ای مهم است. اینکه در تمام قاره بسیاری از ورزشگاه ها هنوز مشکلاتی دارند اما چه میزان در نهادهای متولی فوتبال هر کشور ، اراده برای تحو.ل وجود دارد ، دلیل اختصاص سهمیه خواهد بود. سهمیه هایی که امسال می تواند برای ایران می تواند فرمولی بین هیچ ، 1+1 ، 2+1 و یا 4 سهمیه باشد. آنها اما می گویند:« ما فقط امتیاز دهی می کنیم. تصمیمات بر اساس امتیازات کسب شده خواهد بود پس خواهش مان این است که همه واقعیت ها را بگویید تا تضادی میان گفته ها و مشاهدات نداشته باشیم.»
و بازدید اینگونه رسمی می شود. ابتدا ناظران می خواهند از برنامه تیمی بدانند که چطور لیگ برتری شده و فعلا کجای جدول است. اسماعیل حیدرپور ، مدیر اجرایی تیم از صعود تیم می گوید و از شرایطی که این روزها دارد:« ما تازه لیگ برتری شدیم اما الان مهم این است که در جدول ، یک پله بالاتر از پرسپولیس بزرگ هستیم. البته ما پرسپولیس را هم بردیم اما یکی از دوستانی که الان هم در جمع مان هست ، گل مان را قبول نکرد تا بازی مساوی شود.» حرف هایی که هم برای ناظران آسیایی جالب است و هم باعث خندیدن شان می شود. باشگاه گهر قراردادی را برای صدور مجوز حرفه ای با اتحادیه فوتبال دارد و داود رفعتی کمک داور بازی این تیم با پرسپولیس نماینده اتحادیه است در این نشست که در دقایق بعدی ، نقش مترجم مدیر گهر و رئیس گروه آسیایی را هم بر عهده می گیرد. نمایندگان آسیایی مدام از گهری ها برنامه می خواهند. برنامه های تسعه ای. اینکه درآمدهای شان از کجا تامین می شود. تلویزیون چه حجم از درآمدهای شان را می پردازد ، چند بازی آنها پخش مستقیم می شود و ساختار فروش بلیت یا لوازم ورزشی شان چقدر برای شان درآمدزاست.
بعد از چند ساعت پرسش و پاسخ ، گروه مشاهداتش را اعلام می کند. گهر با این تبصره که تازه لیگ برتری شدهو این تاکتیک که پیشنهادهای گروه آسیایی را با آغوشی گرم مورد توجه قرار می دهد ، از این آزمون سربلند بیرون می آید و استوارت در این باره به خبرآنلاین می گوید:« باید بپذیریم که این تیم به رغم تازه لیگ برتری شدن ، با حمایت طرفدارانش ، اگر بتواند در لیگ برتر باقی بماند ، آینده ای خوب را پیش رو خواهد داشت. از نظر ما با آنچه در ورزشگاه انقلاب کرج دیدیم و این دفتر باشگاه و برنامه های مسئولان تیم ، تیم دورودی شرایط مساعدی از نظر امتیازگیری دارد. البته نکات ریزی هم بود که از آنها خواستیم تا اصلاح شوند.»
اسماعیل حیدرپور ، مدیر اجرایی گهر هم در این باره می گوید:« پیشنهادهای جالبی از سوی دوستان آسیایی مطرح شد که برای توسعه درآمدزایی باشگاه ، می تواند مفید باشد. خوشحالم که به رغم همه محدودیت ها توانستیم میزبانی آبرومند از نمایندگان آسیایی باشیم و خوشبختانه به عکس تیم هایی که سال قبل باعث کم شدن امتیازات فوتبال ایران شدند ، امسال گهر توانست توجه ناظران آسیایی را به خود جلب کند. جا دارد از مسئولان شرکت پرشین گهر هم به خاطر امکانات مناسبی که در اختیار تیم ما گذاشتند تشکر کنم.»
این اتفاق درحالی افتاد که بسیاری بر این باور بودند باشگاه گهر به دلیل مشکلات عدیده و عدم حمایت ها ممکن است سبب شود ناظران آسیایی از امتیازات فوتبال ایران کم کرده و سهمیه های مان را از ایران بگیرند.

 




:: بازدید از این مطلب : 2087
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
مهتاب در تاریخ : 1391/6/19/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
reza در تاریخ : 1391/6/19/0 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
raha در تاریخ : 1391/6/18/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
raha در تاریخ : 1391/6/18/6 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
raha در تاریخ : 1391/6/18/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com